Sunday, February 20, 2011

Insan Ku Sayang

Buat awak yang saya sayang. Saat bersama awak, sayalah orang yang paling gembira sekali kerana mendapat cinta dan kasih sayang dari awak. Saya inginkan awak bahagia bersama saya bukan kerana harta, juga bukan kerana kesempatan yang di cari tapi kerana cinta saya terhadap awak. Mungkin saya hadir sebagai insan biasa dalam hidup awak, ataupun merimaskan awak selalu tapi saya harap awak sentiasa selamat dan gembira dengan kehadiran saya dalam hidup awak. Dengan adanya saya di sisi awak, saya yakin awak akan merasa sangat selesa. Kerana setiap saat masa yang saya ada, saya inginkan awak. Kerana awak, hidup saya menjadi amat bermakna sekali. Kerana awak, hari-hari saya menjadi semakin indah dan berseri-seri. Kerana awak, mimpi-mimpi saya mungkin akan menjadi nyata suatu hari nanti. Kerana awak, saya tekad untuk melakukan yang terbaik. Kerana awak saya berusaha untuk memperbaiki kelemahan dan kesilapan saya. Kerana awaklah saya meneruskan hidup ini. Kerana awak jugalah saya mengalirkan air mata yang bagi saya amat bermakna. Saya bukanlah lelaki yang luar biasa yang mungkin tidak pernah melakukan khilaf tapi kerana saya adalah lelaki biasa. Kerana itu jua lah saya tidak boleh terlepas untuk melakukan kekhilafan yang lazim di lakukan oleh manusia biasa kerana saya adalah manusia biasa. Namun setiap saat saya berusaha untuk lakukan yang terbaik demi menjaga hubungan kita ini. Kerana awak lah saya lakukan ini semua. Kerana awak insan yang ku sayang.

3 comments:

  1. waaaa trsntuh ati ni ble mmbca ayat2 ni...
    pehhhh jiwa pon ade tpi pnuh dgn pgrtian yg byak
    isi trsurat dlm nya...hnya owg yg awk msukn tu yg sy rsa thu isi trsurat yg diungkp kn oleh awk...
    smoga bhgia ye...

    ReplyDelete
  2. Yup mesti la byk dgn maksud yg tersirat. Hope org yg ditujukan khas utk nya ini akan mengerti. BTW thank u cos sudi komen
    hehe

    ReplyDelete
  3. sy rsa mmg owg yg awk mksudkn tu mmg sngt mngerti..sbb klau bgi sy..ble sy baca ayt yg awk tlis ni trsntuh lah jgk...sbb sy mmg sngt mngrti mksd awk itu....

    ReplyDelete